I principii di selezzione è i passi per u cilindru idraulicu standard

Cum'è altri prudutti meccanichi, a selezzione di standardcilindri idraulichirichiede prestazioni tecniche avanzate è razionalità economica.Tuttavia, ciò chì chjamemu prestazioni tecniche avanzate ùn hè micca un cuncettu assolutu.I prudutti "alti, raffinati è sofisticati" sò boni, ma ùn ponu micca esse ciò chì avemu bisognu.As longu com'è u prodottu pò scuntrà i bisogni di u funziunamentu, facile à aduprà, facile à riparà, avendu longa vita, si pò esse cunsideratu à esse avanzata in u funziunamentu tecnicu, chì ci vole à avè savvy tecnicu è ecunomica.

 

Cum'è u cumpunente esecutivu di u sistema idraulicu, a selezzione di u cilindru idraulicu deve rispettà i seguenti principii:

1 Deve risponde à i requisiti tecnichi di a macchina, cum'è a forma di installazione, u metudu di cunnessione, a lunghezza di a corsa è a gamma di l'angolo, a spinta, a tirata o a dimensione di torque, a velocità di muvimentu, a dimensione è u pesu generale, etc.

2 Deve risponde à i requisiti di prestazione tecnicu di a macchina, cum'è esigenze d'azzione, effettu cushioning, pressione di partenza, efficienza meccanica, etc.

3 A struttura di u dispusitivu di sigillatura, a prova di polvera è di scarico hè raghjone è l'effettu hè bonu.

4 Prestazione affidabile, travagliu sicuru è durable.

5 Assemblage è disassemblamentu faciule, mantenimentu còmode è bella apparenza.

6 U prezzu hè ragiunate, è i pezzi di ricambio ponu esse guarantiti.

 

Ancu s'è u puntu di partenza è u scopu di selezziunà un cilindru idraulicu standard è u disignu di un cilindru idraulicu non standard sò listessi, per via di e limitazioni cundiziunali di u cilindru idraulicu standard, a selezzione ùn hè micca "libera" cum'è u disignu, sia u specificu. casi di a macchina di travagliu è u cilindru idraulicu standard deve esse cunsideratu.I passi di selezzione generale sò i seguenti:

1 Sicondu a funzione è i bisogni di l'azzione di a macchina, selezziunate u tipu di cilindru idraulicu adattatu è a dimensione generale basatu nantu à a dimensione di u spaziu.

2 Selezziunate a pressione di travagliu di u cilindru idraulicu, u diametru di u pistone o l'area è u numeru di pale secondu a carica massima esterna.

3 Selezziunate a corsa o l'angolo di oscillazione di u cilindru idraulicu secondu e esigenze meccaniche.

4 Selezziunate u flussu di u cilindru idraulicu secondu e esigenze di velocità o tempu.

5 Selezziunate u diametru di a barra di pistone è calculate a so forza è stabilità secondu u rapportu di velocità è a carica massima esterna.

6 Sicondu e cundizioni di l'ambienti di u travagliu, selezziunate a forma a prova di polvera è a forma di struttura di u pistone di u cilindru idraulicu.

7 Selezziunà a struttura di stallazione currispundenti è a struttura di a testa di pistone in cunfurmità cù a carica esterna è a pusizione di stallazione meccanica.

8 Cunniscite u prezzu di u pruduttu è l'offerta di pezzi di ricambio.

 

I passi sopra sò interrelati, è spessu piglia una cunsiderazione ripetuta per selezziunà un cilindru idraulicu più adattatu, cusì a sequenza di i passi sopra pò esse scambiati.

 

5040f58b9914f18b4416968e4a143fd

Tempu di post: Jul-28-2022