Manutenzione di cilindru

Yantai FAST hè un fabricatore prufessiunale di 50 anni di sperienza.Avemu a nostra propria squadra di serviziu dopu a vendita.Per u serviziu domesticu, prumettimu d'arrivà à u situ in 48 ore.A seguita hè una certa sperienza in mantenimentu di cilindri.
1. Duvemu attente à a superficia di u pistone di u pistone è impediscenu scratch è danni à u sigillu.Inoltre, avemu bisognu di pulizziari i parti di l'anellu di polvera è u bastone fora di u canna.Duranti u prucessu, u cunduttore deve evitari l'uggetti cadenti, e linee elettriche d'alta tensione, è altri fattori chì ponu bruise è ferite u cilindru.
2, Duvemu cuntrollà i filamenti, i bulloni, è altre parti di cunnessione regularmente, s'ellu si trova scioltu, stringe immediatamente.Dopu u travagliu di ogni ghjornu, sguassate u pistone per impedisce a fanga, a terra o l'acqua di gocce nantu à u pistone di entre in u sigellu di u cilindru à l'internu chì causanu danni à u sigillo.Quandu a macchina hè parcheggiata, u cilindru deve esse in un statu cumplettamente retrattu, è grassu a parte esposta di u pistone (grasso).A macchina deve esse operata una volta à u mese durante u periodu di parcheghju per u mantenimentu di a corsa telescopica di u pistone.
3, Duvemu spessu lubricate e parti di accoppiamentu per prevene a ruggine o l'usura anormale senza oliu.In particulare per a ruggine in certi parti, duvemu trattà cun ella in u tempu per evità a fuga d'oliu da u cilindru idraulicu per via di a ruggine.In a custruzzione di l'area di cundizzioni di travagliu speciale (mare, campu di sali, etc.), duvemu pulizziari a testa di u cilindru è i pezzi esposti à u pistone in u tempu per evità a cristallizazione o a corrosione di u pistone.
4, Per u travagliu di ogni ghjornu, duvemu attente à a temperatura di u sistema, perchè l'alta temperatura di l'oliu riducerà a vita di serviziu di i sigilli.È a temperatura di l'oliu à longu andà causarà a deformazione permanente di i sigilli.
5, Ogni volta chì u cilindru corre megliu 3-5 colpi prima di travaglià.Questu pò esce l'aria in u sistema, preheat u sistema è evite a presenza di l'aria o l'acqua in u sistema.Se micca cilindru pò causà fenomenu di splusione di gas, chì dannu i sigilli, risultatu in fuga interna di cilindru è altri fallimenti.
6, Cilindri ùn deve esse vicinu à u travagliu di saldatura.Se no, u currente di saldatura pò chjappà u cilindru o saldatura slag splash colpisce a superficia di u cilindru.


Tempu di Postu: Mar-10-2023