Attività di Team-building-Yantai Future

Cum'è un fabricatore prufessiunale di cilindri idraulichi cù più di 50 anni di sperienza, prestemu una grande attenzione à u nostru team building.Cridemu solu cù una squadra forte di impiegati, pudemu marchjà più.

Aostu hè un mesi di vacanze.Ancu s'ellu ùn pudemu micca piglià una longa vacanze cum'è i paesi europei, avemu urganizatu un viaghju di breve viaghju à una splutazioni sta settimana.L'impiegati di u nostru dipartimentu di vendita internaziunale è i so membri di a famiglia participanu à questa attività.Ci sò cunigli è capre in a splutazioni è i zitelli si diverte assai cù questi simpatici animali.Avemu pollulu è pisci per u pranzu.In più, u pruprietariu di a splutazioni prepara ancu barbecue per noi.Ancu s'ellu hè un viaghju cortu, tutti l'avemu piacè assai.Hè un viaghju rigenerante è simu pronti per affruntà a sfida in u nostru travagliu.Cridemu chì a nostra cumpagnia è i nostri cilindri seranu cunnisciuti da più è più persone.
sfida 1
sfida 2

Fast hè stata impegnata in a R & S è a fabricazione dicilindri idraulichiè sistemi idraulichi, serve i clienti è furnisce l'impiegati cù una vita megliu.Finu a data, avemu aiutatu millaie di clienti in tuttu u mondu chì furnisce un sapè fà in u cilindru idraulicu è u disignu di u sistema cù vantaghji competitivi.

Yantai Future Automatic Equipments Co., Ltd (usu per esse chjamatu Yantai Pneumatic Works) hè fundata in 1973. Hè unu di l'industria definita di Dipartimentu Meccanica.In l'annu 2001, avemu cambiatu à Yantai Future Automatic Equipments Co., Ltd.

Avemu sempre u scopu di creà u valore di u cliente è cuntinuà à ottimisà a struttura di u produttu.L'industrii chì servemu includenu principalmenteveiculi per scopi speciali, prutezzione di l'ambiente di i rifiuti solidi, machini di gomma,machini agriculi high-end, machini di custruzzione, metallurgia, industria militari, etc., cuncintrau nant'à l 'industria di cultivazioni prufonda, chì hè un veìculu di sanità spiciali, generazioni di putenza incineration rifiuti è un altru campionu mercatu sub-industrii.

Copre 45600 metri quadrati, è a zona di custruzzione hè 26316 metri quadrati, cù un impiegatu tutale di più di 500.

I nostri prudutti sò usati in parechje industrii, cum'è l'industria di riparazione è mantenimentu di l'auto, l'industria agricula, l'industria di l'ingegneria, l'industria di gomma, i veiculi cummerciale, u trattamentu di i rifiuti solidi, etc.Avemu stabilitu una relazione à longu andà cù i nostri clienti è uttene una bona reputazione da alta qualità è bon serviziu.


Tempu di post: Aug-19-2022