Analisi di perdite di cilindru idraulicu

I cilindri idraulichi sò largamente usati in diverse industrii.Durante u so funziunamentu, pò esse una fuga interna o una fuga esterna per via di u disignu irragionevule o sceglite di kit di sigilli.Cusì l'affidabilità è a vita di a macchina sò ancu affettati.

analisi 1

Tipu di fuga di cilindru

A fuga spessu accade dopu un periodu di usu.Di solitu ci sò dui tipi di fuga: fuga interna è fuga esterna.A fuga esterna pò esse facilmente truvata da l'apparenza, mentre chì a fuga interna hè difficiuli di esse rilevata.

Perdite esterne è cause

analisi 2

(1)Fuga trà u tubu è l'anellu di guida
Ci sò sigilli statichi trà u tubu è l'anellu di guida.Sì i sigilli sò di cattiva qualità, scratch, deformazione o a rugosità trà u tubu è l'anellu di guida, questi pruvucaranu a fuga.

(2)Perdite trà l'asta è u capu di testa
I sigilli trà l'asta è u capu di testa sò dinamichi.U poviru machining di tubu, capu di testa, bastone è pistone farà u bastone inclinate quandu travaglia.Cusì i sigilli in u capu di testa seranu deformati è causanu a fuga.

(3)Perdite trà u tubu è u capu di a testa
se u materiale di sigillatura hè troppu duru, deformatu o guastatu, pruvucarà perdite.

Perdite esterne è cause

analisi 3

(1) Perdite trà pistone è tubu
U segellu trà pistone è tubu hè dinamica.Sè avemu sceltu u tippu sbagliatu di sigilli o sigilli cù materiale impropriu, machining poveru, poviru cleanness, etc, tutti sti fattori pò causari lu leakage internu.

(2) Perdite trà l'asta è u pistone
U sigillu trà l'asta è u pistone hè staticu è u canali di sigillatura sò generalmente cuncepitu nantu à a barra.Se u tippu di sigillatura ùn hè micca propiu, pruvucarà una fuga interna.

I principali prudutti di YANTAI FAST Automatic Equipment Company Limited sò tippi di attuatori pneumatici chì cuntrolanu e parti di raccordi azionati in aria, parti di vacuum, sistemi di attuatori idraulici, macchine di imballaggio di sistemi idraulici è macchine di trafila di plastica.

L'attuatori idraulichi includenu i cilindri idraulici minisize serie YGX, serie LYGcilindri idraulichii cilindri idraulici di a serie YG chì hè statu cuncepitu da u standard giapponese JISB8354-1992, a serie FHSGingegneria cilindri idraulici, Cilindri idraulici pesanti di a serie CD, Cilindri idraulici standard metallurgichi di serie Y-HG1, cilindri idraulichi di veiculi speciali è fabbricati diversi cilindri idraulichi non standard per a dumanda di i clienti.

I sistemi idraulichi includenu l'assemblea di u sistema idraulicu è l'attrezzature cumpusitive chì avemu cuncepitu è ​​fabbricatu nantu à a vostra cundizione di travagliu è dumanda cum'è pressione, flussu è dumanda d'azzione.

Pudemu fabricà diversi prudutti è sistemi non standard.


Tempu di post: 31-aug-2022