Cilindru idraulicu rottu

1

Quì avemu principarmenti elencu u sottu 3 situazioni ruttu-Bush Broken o Rod Eye Broken o altri Mount Connection Failure;Rod Weld frattura è Rod rottu.

1. Bush Broken, Rod Eye Broken, o altri Mount Connection Failure

Un cilindru hè muntatu attraversu diversi metudi: ochji di canna o canna, trunnion, flange, è più.Quandu un cilindru hè sovraccaricatu o misalignatu, un stress eccessivu hè applicatu à a cunnessione di muntatura chì si traduce in un usura più veloce o ancu fallimentu.I cuscinetti è i cuscinetti di l'ochju di l'ochju pò esse usurati, scheggiati o rotti, creendu slop è movimenti indesiderati.

2. Frattura di Rod Weld

a.Fassi di saldatura

A durata di fusione efficace è a prufundità di fusione ùn sò micca qualificati.Cumu l'imaghjini mostra - A lunghezza di fusione efficace hè 4 mm è a Prufundità di fusione cù u materiale di basa hè <0,5 mm

b.Weld Crack In u prucessu di saldatura o dopu a saldatura, a ruptura di metalli in l'area di saldatura, nasce in l'internu o fora di a saldatura, pò ancu esse in a zona affettata da u calore.

c.A currente di saldatura sbagliata, se u currente hè troppu chjucu, l'arcu ùn hè micca stabile, faciule per causà inclusioni di slag è difetti senza saldatura, è bassa produtividade;Sè u currenti hè troppu, faciuli à muzzicà brusgiate, è altri difetti, mentri cresce spatter.

d.L'usu impropriu di i materiali, cum'è a barra di pistone (materiale 45Mn) è forkhead (materiale 42CrMo) custituitu di parti saldate.Materiale di basa: materiale di pistone rod 45Mn equivalenti di carbonu Ceq = 0.735%, 42CrMo equivalenti di carbone Ceq = 0.825%, saldabilità sò assai poveri, à a temperatura di l'ambienti a saldatura hè assai faciule di pruduce tissutu indurita, perchè a plasticità di u tissutu di saldatura è a tenacità diminuite, poveru resistenza à crack.

3. Verga rotta

A forza materiale ùn hè micca abbastanza;prublema di struttura;Prublemu di saldatura

Per più infurmazione nantu à u disignu di u cilindru idraulicu o a riparazione, per piacè cuntattate lily per WhatsApp o Wechat à 8613964561246.


Tempu di Postu: Dec-09-2022