Pittura di cilindru

I cumpunenti di cilindru idraulicu sò datu una prutezzione di corrosione basica in forma di una strata di silane.Questa capa aumenta a resistenza, ma assicura ancu una bona aderenza di a pintura appiicata à questu.

Duranti a pittura, i tubi di cilindru, coperchi è assai accessori sò datu una capa di pittura.In questu modu, aumentemu a prutezzione di corrosione è mantene u valore di u produttu.

的

Tutte e superfici sò pittate per offre à i nostri clienti a megliu prutezzione pussibule contru a corrosione, eccettu i seguenti parti: Superfici di sigillatura di i porti;Venting porti è viti;cuscinetti sferichi è pivot;Superficie di muntatura di mulini è flange;Pistone-rods è fili;Sigilli cum'è anelli wiper;Superficie di muntatura per l'attache di valvula;cumpunenti sensori;

U prucessu di pittura hè a pulizia di a superficia, dopu a pittura di primer è poi a pittura di topcoat.

 

Dopu à u prucessu di pittura, 350 ore di guaranzia di pittura hè datu cù riferimentu à ASTM B117 è ISO 9227. Sicondu l'industria è e richieste di i clienti, diversi prucessi di pittura, tipi è spessori ponu esse realizati secondu i standard di pittura di fabbrica.


Tempu di Postu: Feb-23-2023