Una breve introduzione di u cilindru idraulicu

Chì ghjè un cilindru idraulicu?Quanti tipi di cilindri ci sò?Avemu da dà una breve introduzione di cilindru idraulicu è i so tipi in questu passaghju.
U cilindru idraulicu hè l'attuatore in tuttu u sistema di trasmissione idraulica.Trasferisce a putenza idraulica à a putenza meccanica./ Cù struttura simplice, prestazione affidabile è muvimentu stabile, hè largamente utilizatu in diverse industrii.
Pò esse divisu in quattru tippi secondu a so struttura: cilindru pistone, cilindru ram, è cilindru telescopicu.
Tipu di pistone di cilindru:
p11
Rsò tipu di cilindru
p12

Pudemu sceglie diverse tippi di cilindri idraulichi secondu a so applicazione.
U bracciu idraulicu di a fame si estende 66 piedi, dendu u cilindru una lunghezza massima di 150 piedi, o a mità di a lunghezza di un campu di football.
I cilindri idraulichi muntati nantu à a draga alimentanu u bucket, chì hè abbastanza grande per cuntene dui autobus turistici.

Dopu à a Siconda Guerra Munniali, i ghjetti di caccia è l'aerei di linea cummerciale sò diventati più ligeri, più forti è più veloci.Invece di incollare pezzi di metalli chjuchi, una pressa idraulica di sette strati hè aduprata per stampà cumpunenti individuali.A Cina hà avà e presse di forgiatura più grande è più putenti in u mondu, capaci di stampà enormi bulkheads è pezzi di mutore usendu finu à 80 000 tunnellate di pressione.

U principiu di funziunamentu di a pressa di forgiatura hè u listessu cum'è quellu di u bracciu idraulicu.Utilizendu u fluidu pressurizatu, una decina di cilindri idraulichi pesanti facenu una spinta discendente.Una forza di 80.000 tunnillati hè abbastanza per pressà un lingotti di metallo caldu in un moldu d'acciaio per furmà ogni dettagliu.
 
Yantai Future Automatic Equipments Co., Ltd (usu per esse chjamatu Yantai Pneumatic Works) hè fundata in 1973. Hè unu di l'industria definita di Dipartimentu Meccanica.
Avemu sempre u scopu di creà u valore di u cliente è cuntinuà à ottimisà a struttura di u produttu.L'industrii chì servemu includenu principalmente un scopu specialeveiculi, prutezzione di l'ambiente di i rifiuti solidi, machini di gomma, agriculi high-endmachini, machini di custruzzione (https://www.ytfasthydraulic.com/industrial-hydraulic-cylinder-for-construction-machine-product/), metallurgia, industria militare, etc., cuncintrau nantu à l'industria di cultivazioni prufonda, chì hè un saneamentu speciale veiculu, generazione di energia di incinerazione di rifiuti è un altru campionu di u mercatu di subindustria.

 

 

 


Tempu di Postu: Aug-25-2022